петък, 6 май 2016 г.

Ноу хау

Скъпи приятели, от facebook и всички български радиа, но най вече "CITY" и " ENERGY", и всички TV-та без звук, с които работя по моя личен проект "ЛЮБОВ", и писането на първата ми книга и следващите, които на първо време ще са електронни, по непознат начин до сега, и филма, който подготвям, чудейки се все още как да напиша сценария (не знам как се пише такъв), и TV-то, което подготвям, смятайки да прихвана всичките им сателити, да работят за мен, и да се появя не в TV+, където ме поканиха и отказах не от страх, че няма да се справя. Просто не ми харесаха цветовете им и влиянието на чакрите на хората чрез тях. Вероятно са ме помислили за глупачка и имат право, защото времената са все още такива, не усещайки новата вибрация, която витае във ефира, насищаики го с работата си.Напомням! Аз съм в моята реалност, чрез която променям околната. Но това е тема за друг разговор, как и защо става така? Искаха да им говоря за Рейки, а във визитката ми имаше толкова много неща, които вървяха в комплект. Тази нощ направих първия си сериозен пробив! Facebook не ме спря да споделя материала си в групите. И не си мислете, че това е случайност. Случайности няма! Всичко е закономерност! Защото енергийния синхрон стикова така нещата, че всичко да се случва след като е синхронизирал всичко с цялото, т.е. с човечеството, което за мен е на първо място и със вселената, която все още не съм убедена, че съществува. Това е знак за мен, че задачата ми започва да се облекчава и нещата ще започнат да се случват с бясна скорост. Аз съм шофьор, но бесните скорости никога не са ме привличали, но не казвам, че ако ми се даде възможност не бих се пробвала.Още не знам на какво съм способна!!! И затова девизът ми е: Напред и нагоре и на N-та степен... И за това ще си карам с моя ритъм и моята вибрация.Елиминирах страхЪт, който ме тресеше от 26 години, знейки извратените им методи и начини на действия. Но си оставих малко за кадем, защото всичко, което имаме като човеци е прекрасно и уникално! Малко ме дразни, че CITY, няма покритие в Севрозападнала България, но ще се задоволя с ENERGY, въпреки, че ми действа малко агресивно, но и тя е полезна! Всичко е полезно!!! И когато се опитаха да ме уплашат, отново, че съм много и физически болна - болест на кръвта, кисти на бъбреците, хипертония и всякакви измишльотини на мафиотите в бели престилки. Много си падам по доктори! И затова такъв ще им го забия, че ще ме запомнят за цял жив-вот! Всичко започна от един МЦ "Полимед" на ул. Брегалница 47 от един нафукан д-р Колев, кардиолог, млад и хубав, наперен, самоуверен и всички суперлативи. Харесах го още от първия път и му повярвах. Тогава  все още вярвах. Да, прецизен бе, признавам. И се зарадвах, когато ми предложи да сложим холтер - уред, който мери кръвното 24 часа. И нали съм си чишит, от класа, и в експеримента си, дори във фонов режим, но винаги в час, ми направи веднага впечатление, кога съм вдигнала кръвно-когато работех ментално! Затраях си. Допуснах все пак ,че може да се заблуждавам. Но какво се случи, когато перфектния апарат за кръвно, подарък от дъщеря ми от Виена (там вдигнах за първи път, а по принцип бях с ниско, но предната вечер брат ми забрани да звъня всека вечер на мама, защото съм я разстройвала, а той я гледаше в моя дом - възрастна жена инвалид, с всичките произтичащи от това последствия, памперси и т.н., а той й носеше само ядене). Та електронния апарат, с който всички западни болници ползват, почна да ми прави номера. Кръвното ми удряше тавана, кога мери, кога не, а бе още в гаранция. И пак отидох при кардиолога, все още ползваща услугите на здравна каса. Посъветва ме да си меря кръвното с друг апарат и да си пия розованора- лекарство за висок холестерол. Казах му, че си го свалям, чрез народна медицина, при което се вбевси, без да отчита, че ме е посъветвал да пия 1/2 хапче, което не се дели. И тогава споделих, че кръвното вдигам ,когато работя ментално. И тогава стана каквато стана. Веднага ми назначи пълна кръвна картина, но при условие, че ще направя изследванията в тяхната лаборатория. Съгласих се! Винаги съм съгласна, като Марийка от вица за Иванчо. И о, чудо веднага се опита да ме вкара във релсите, без да знае, че съм грешка в Системата и се извинявам за нецензорния израз -" ебала съм си мамата"! Веднага ми обясни, гледайки изследванията от лабораторията им, че имам болест на кръвта от 6 показатели! В първия момент се вързах. Ново 20-т! Естествено съм свикнала да избирам най-доброто за себе си, защото изключително най-обичам себе си, за да мога да о-бич-ам всеки друг! Според моята теория. И направих възторжен скок от трън та на глог! И веднага споделих с бившата медицинска старша сестра,  наборче,  на която се доверих за операцията на мама за окото-леща, която уж с връзки уредих, я осакатиха. Това между другото. И още " слушалки" от класа. Но сме приятели. Нали разбирате? Времената... Прати ме при д-р Боцова от Специализирана болница за активно лечение "Йоан Павел" ООД. Казах, кой ме праща и веднага реакция. Праща ме при Д-р Жечев от НАЦИОНАЛНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕНА ХЕМАТОЛОГИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ. Свързах се с доктора. Беше в отпуск. И ме очакваше дълго очакване и притеснения, допълнително от това, че бях отново спряла Ziprexa-та убедена, че тя ми е докарала всичко всички физически проблеми. И отново неистов страх, първо дали ще се справя, без чужда помощ, като знаех де фак-то какво правя и с какво се занимавам – много опасно! Но тъпо и упорито продължавах, защото итуицията и всичко ме водеше- най-вече музиката, която "слушах" и "разчитах", както аз си знам и уверенията на оня глупак Кашпировски, че всичко е от полза. Не бях забравила. Тогава обичах руски и слушах внимателно, пък и нали бях влюбена в него. И сега го обичам,руския, но не го ползвам. Само , когато се шегувам с моя приятел и колега Нео. (за него допълнително). Та след две седмици, бях при Жечев, след няколко обаждания, при които бе много груб и невъзпитан и неучтив. На вълкът за това му е як врата, защото сам си върши работата. Отидох и сама си взех изследванията, подписани от професори, което признавам ме впечатли, имайки предвид декларацията, която подписах преди да ми вземат кръв. Нищо! В крачка изпълнявах, наблюдавах, попивах всичко, а в тетрадката записвах, анализирах, коментирах и записвах състоянието си и ред други неща. Отидох при Жечев. Отново ме попита каква съм по професия и хоп два мутирали гени, които говорят че в рода ми в далечното минало е имало кръвосмешение…Прати ме при Боцова и Доц. д-р Георгиев. Чувствате ли схемаа? Приеха ме в болницата, като ме попитаха дали ще остана или ще си бъда у дома. Естествено избрах второто. Продалжих да си действам както аз си знам, но вътрешното напрежение и стахът ме тормозеше особено като говореха с недомлъвки и им вадех думите с ченгел от устата. Единствено с тях споделих, че 15 години съм пила психо лекарство,  което може би е довело до това положение. Доцентът ми допадна определено!  Поне с това, че бе по-словоохотлив. Говореха за някаква комисия, без да ми обяснят каква е. Децата преживяваха с мен и ме поддържаха, като не разбраха, че съм спряла лекарството. Научих се да бъда перфектен манипулатор. Можех да бъда всякаква!!! С техните камъни по техните глави. Това се отнася за Илюминатите и 13-те фамилии и сие, защото те бяха вратата за мен от години!!! Междувременно бях приела т.н. Нео у дома и през вечер работехме по блога и аз записвах всичко,  но усещах, че има нещо гнило, не читаво. Беше нечистоплътен, къпеше се у нас, хранех го и всичко, което един честен и открит човек може да направи за друг. Предприех инициатива и почнах да публикувам не работите, които ми даваше, а мой неща. И започнах яко да го наблюдавам и си правя изводите. Смучех Седатиф ПС - хомеотичен лекарствен продукт, производство на BOIRON, без странични ефекти, но ме притесняваше, че все пак е лекарство и то на братята французи! Взимах и тинктура мента, глог и валериан и лексотан, за да регулирам съня. Помолих Нео да ми даде едно рамо, в този труден за мен момент. Да, подаде  и ми помогне да се справя със страха. Едновременно с това работех с утвърждението: Всеки ден и нощ се чувствам по-добре и по-добре. Но не бе достатъчно! Трябваше ми нещо, драстично, шоково. Каза ми да си изгоря цигара в дланта. Направих го! Но не помогна! Мислейки си за физическата болест, помолих го за етерното тяло, за да му повлияя и малко да облекча нещата. Даде ми материал, но нищо не споделяше и не даваше знанията си. Изнудих го за менталния план какво да направя и как, знаейки, че аз съм се развивала в друг план и нямам нужния опит, а и имайки предвид преди това какво правех дни наред - Синхронизирайки двете мозъчни полукълба по Зеланд, като по-късно разбрах, че не е точно неговото, но ми свърши прекрасна работа, защото както винаги постъпих както си знам- пригодих го за себе си. Този път бях готова на всичко, но моето ВСИЧКО! И изобщо не ми пукаше какво ще се случи. Най-много този път да попадна в Курило. Изчистих менталния план от излишната информация. И нещата започнаха малко да се подобряват. Видях етерното тяло, но "Приятеля и колегата" отказа как да се обърна към него, менталното тяло. Отказах се, но отново направих енергийната си работа. Пращах моят слънчо, фантом, навсякъде, като знаех ,е той предава любов. Освен това влизах в епифиза по моя си начин. Влизах в пирамидата и завъртах дисковете, като преди това завъртах чакрите, както Зори ми даде, преди години, като дадох команда през 5 мин. да сменят посоката и прекарвах слънчо от 7-ма чакра до първа и ръчках кундалини да се събуди. И о чудо! Попадна ми веднага материал за нея. За положителната й сила от психологична и окултна гледна точка. за паник атаката и как да се справиш сам с нея. Е, справих се! Но ме тормозеше разрушителната й сила и последствията. Зарязах това. Горях цигари в лявата, слабата ми ръка и поглеждах сребърния ми пръстен ръчна изработка със символи и как с Бъсинка решихме да зарежем всякаква политическа дейност, а аз бях секретар на последния клуб на СДС Слатина и цялата документация бе у мен, парите също( някъде 80) лв. Тя предложи да си купим нещо за спомен. Дълго се колебах и накрая си казах, защо не? Скоро й се обадих да я питам тя какво си е купила. Естествено бе забравила. А моят пръстен е деформиран тотално, без да го свалям от пръста и целия изпълнен със символи, и полускъпоценния камък с разширен обков. Илич, моят съученик и втория ми  учителл по компютри ми каза, че е възможно, и аз безрезервно му вярвам?, но повече вярвам на себе си, а сега не вярвам на нищо. Ззнам, че маговете, които продължават все още да воюват и борят за надмощие, и тъмни и светли се опитват, хранейки се от нашата енергия, да ни баламосват, че ще ни помогнат и освободят или дадат технологии и всякакви глупотевини. И прецесии, лъчове, централно слънце, календари на майте и т н. А ние имаме календар, български, признат от Юнеско. Но кой ти гледа това? Всички искат надмощие! Да, с всички съм съгласна, но най- много с Паисий Хиляндарски, и всичките наши будители, всички българи, а най-вече с Левски: 1.Времето е в нас и ние в него! 2.Който ще ви освободи, той ще ви пороби! Тези две неща ми говорят много! Човек надживял и прозрял! И затова експериментирам с това, което разполагам ,което си е само мое! И сега децата ми, предизвикани от мен, умишлено,  изправени на нокти, чрез моята шокова терапия. Предстои им важно решение и то много трудно. Признавам, понякога съм безмилостно жестока! Но знам до къде може да се натегне или отпусне пружината... Готова съм и за двата варианта, които ме очакват. Даже има и трети! 1.Да следват процедурата и да ме заведат в ЦПЗ. Аз отказвам и се явявам на съд. Отказвам служебен защитник и се защитавам сама. Не се обаждам вече на адвокат Урдев (блещящт), защото и той е от мафията. Делото става световно, защото ще искам открити врати. Спечелвам го и се Прочувам. Но аз не искам това! Така ще нараня децата ми и внуците, които едва ли ще ми простят, колкото и да им обяснявам за прошката, защото няма да знаят какво е това и какво значи, но ще ги боли много...Не познавате лицето ми и никога няма да го видите! Не искам да съм известна!!! Винаги ще съм зад кулисите.2.Днес, бременната ми малка дъщеря се чува с психиатърката, при, която бях вчера на платен преглед и подарих Дипломната си работа с автограф и пожелание да й помогна да осъществи студентската си мечта, и която не ми даде Амбулаторен лист и Касова бележка за дадената сума, ще й каже, че не си пия лекарствата и ще умуват как да постъпят. Но няма да измислят нищо, защото не могат да излязат от рамките, в които е заключено мисленето им, защото не знаят къде е. И не знаят какво е това душа, за съжаление.  Ще ми отнеме много "време", за да ги науча. Не е моя работа, а тяхна! 3. Да направя умишлена глупост, за да вляза в затвора, само там не съм била. Какво по- хубаво от това? Ядене на корем и то на държавна издръжка, всички добри условия, а аз съм свикнала на всякакви и спокойствие да си работя любимата работа - Личния проект "ЛЮБОВ"; писане на книгите ми; програмиране на Централния компютър и посещения само от приятели. Времето за мен не е проблем, защото и с него съм приключила, чрез енергийната си работа и съм решила въпроса с безсмъртието и възкръсването, пак  със същата работа. А кажете, че не съм идиот? или гении? Изборът е ваш!!! Имате два варианта: Да ми повярвате или не! Но помнете: Който вярва не знае, а който знае няма нужда от вяра. Но Ивомир Димчев казва, че който не вярва, пак вярва. Бих му казала на майната ти, приятел, шеф на Академия по Когиталността. В нея мога да бъда само консулктант и имам нужния документ, но служителката я мързеше да запише цялото наименование и се мъдри само консултант. Мога да ти покажа, но ти Нобеловата си награда не можеш, защото  още много курсове ти предстоят и си зависим от моята любима Система, която, дори в момента скапвам. Знаеш ли какво направих с Изида, влизайки в епифиза, когато ми се появи, след като бях в пирамидата и завъртях дисковете и прекарах цялата енергия през себе си, казах й да върви по дяволите! И тя подви упашка, а аз останах да си хортувам с Тесла, Чав ( умрялия ми мъж), Оги също(братовчед му), Добри Добрев също(скъп приятел), Неделчо Тодоров също (Скъп приятел), татковците ми, бабите ми, дядовците ми и всички български родове след тях с излъскани лидени от мен... Бъдете здрави, прави и корави!!! Тепърва хубавото  предстои! България все още я има и винаги ще я има! На кръстопът, където и циганин не пикае. Обичам си ги тия мои любими цигани. Най-големите психолози!  Всички обичам! Целият свят, мир по руски. И имам формулата как да се измъкнем сите и сити- всичките!!! И не могат нищо да ми направят, защото наблюдавайки ме съм частица, а оставайки на уредите съм вълна, която помита всичко ненужно, излишно и завихря един вихър, който подема повишената вибрация, активирана от мен, само с един документ, една визитка и това, което съм – СЕБЕ СИ, спомнила си коя съм.

                

Няма коментари:

Публикуване на коментар