събота, 21 май 2016 г.

Защо ни привличат хората, които не са за нас?

Може да ви се стори егоистично, но винаги поставяйте себе си на първо място. Само вие знаете какво обичате, харесвате, обожавате и кое е най-добро за вас. Никой не може да ви го даде, колкото и да твърди, че ви обича. Само вие можете да си дадете безусловната, безрезервната, божествената Любов. Дори и родителите не могат да ви обичат така. Всеки изхожда от своята гледна точка. И един парадокс – не обичате ли себе си, не може да обичате и другите. Изберете да премахнете цялото погрешно мислене, което обществото е програмирало във вас и го заменете с любов към вас.Тези програми са за доброто на обществото, а не за вас. Веднъж за винаги се освободете от играта на егото и неговото отношение, че за да се заслужи  любов и достойнство, „трябва да се направи това и това.“ Отхвърлете егото веднъж за винаги! Приемете, че винаги сте заслужавали обич и уважение и винаги ще бъде така! Обърнете се на вътре, към своята душа и Разумно сърце. И винаги правете това, което ви идва от вътре, от вашия Висш Аз. От както направих това и взех решение да бъда себе си и избирайки щастието, съм щастлива и обичам всеки с безкрайна любов и благодарност и чудесата започнаха да се случват всеки ден. Успех в самоусъвършенстването!!!

Все по-често си задавате въпроса: „Защо ме привличат хора, които не са за мен?“ Отговорът, всъщност, е много прост: Защото вашето ранено аз ги търси!
Вероятно терминът „ранено аз“ ви звучи малко прекалено, затова нека обясня. Всички ние имаме два аз-а: „малкият аз“ (или раненото аз, егото) и „духовното аз“ (нашето по-висше, по-зряло аз, нашата душа)…
Раненото аз е тази част от вас, която ви кара да се чувствате непълни. То поставя под въпрос вашата значимост и ценност. То не се чувства цялостно. Усеща, че в него има пукнатини, които не може да запълни. Раненото ви аз се пита постоянно „Заслужавам ли да бъда обичан/а?“.
От другата страна е духовното аз. Това е вашият по-висш аз, вашата душа. Тази част от вас, която ви свързва с любовта, истината, мъдростта и вътрешния покой. Вашето духовно аз знае, без колебание, колко ценни и достойни за любов сте. То е противовесът на егото.
Във всеки момент ние се индентифицираме с един от двата аз-а. За съжаление, много от нас през по-голяма част от времето избират егото. Това ни кара да се чувстваме незначителни и безсилни, да усещаме липса, която се опитваме да компенсираме.
Егото търси неща отвън, с които да запълни усещането за празнота. То вярва, че колкото повече имаме (по-голяма банкова сметка, по-добър партньор, по-хубава работа, по-скъпа къща и т.н.), толкова по-щастливи ще бъдем.
Но… то никога не е щастливо. Или поне не за дълго. Това е така, защото самата природа на егото е да се чувства непълноценно. Ето защо, когато живеете, използвайки перспективата на егото, вие сте обречени да чувствате, че нещо ви липсва. И да се опитвате да го компенсирате. Такъв живот не е особено забавен.
Егото се активизира особено много, когато става дума за романтична връзка, защото обикновено именно любовта е „зоната“, където имаме най-много рани.
Всички сме били разочаровани или наранени от връзка в миналото и носим със себе си тази рани през годините (съзнателно или несъзнателно). Ако раната е все още отворена, вие, без да си давате сметка, ще търсите хора, които да предизвикват у вас същите усещания.
Вашето подсъзнание е програмирано така, че да привлича хора, които да активират вашите рани. Причината за това е, че така израствате.
Това е болезнената част от процеса на израстването. Но помислете за него и по този начин: вие активирате отново и отново тези рани, за да може най-накрая да ги излекувате. Не можем да излекуваме нещо, което не виждаме или не чувстваме. Болката трябва да излезе на повърхността, за да може вие да израснете под нея.
А как израствате под нея? – Като се идентифицирате с вашия по-висш аз.
Запомнете, вашият по-висш аз е тази част от вас, която знае истината за самите вас. Тя знае, че вие си струвате, че сте удивителни, способни и силни. През очите на вашето по-висше аз, вие сте цели. Вярно е, вие не сте перфектни и имате белези. Но по-важната истина е, че вие сте една красива душа.
Вие сте важни.
Вие сте специални.
Вие сте любов.
Ето това знае за вас вашето духовно аз. Това иска и вие да знаете за себе си.
Когато се индентифицирате с вашето по-зряло аз (това е любовта във вас), подсъзнателният стремеж да се свързвате с хора, които ви нараняват, избледнява и след време изчезва.
Щом се събудите за тази нова истина, за истината на по-висшия аз, внезапно осъзнавате, че „грешните“ хора били просто учители, които са ви побутвали към правилното състояние на ума и душата, състояние, което не поставя под въпрос вашата стойност.
За съжаление нищо не ни вдъхновява да израстваме така, както разбитото сърце.
Вашият висш аз иска да се свържете с него, иска да разберете кои сте всъщност. Затова, върнете се към любовта в себе си и ще видите, че любовният ви живот ще бъде излекуван, отвътре навън.


Няма коментари:

Публикуване на коментар