четвъртък, 4 август 2016 г.

Живейте и експерименти-рай-те!!!

Скъпи блогари, позволявам си волността, да пусна още един пост днес, за размисъл, осмисляне, осъзнаване и асоцииране, защото в неделя ще ви оставя да почивате, от форсирането, на което ви подложих, знаейки, че ще издържите, защото вярвам във вас и вашата невероятна сила, която все още не знаете че притежавате! С безкрайна любов и благодарност от мен за вас!!!


      Когато реших да бъда щастлива и радостна, въпреки всичко, започнаха да се случват интересни неща.  Изведнъж се появи Нов мисловен модел от записани неща при асоциациите ми от четенето на различни книги на любими автори. И започнах да работя с него. В началото четях сутрин и вечер като папагал, не 21 дни, много повече. Работех като инспектор в Столична община, район Слатина и непрекъснато контактувах с различни хора. Гледах болната си майка инвалид и куп всякакви задължения. Свободно време никакво!  Но се изхитрих и го включих в работния си график, като ставах по-рано и си лягах по-късно. Наблюдавах себе си и какво се случва около мен. Попаднаха ми Духовните утвърждения, които също включих в графика и осъзнах, че трябва да обичам и одобрявам себе си на първо място, защото аз за себе си най-добре знам какво ми е нужно. Обемът на вътрешната ми работа се увеличи, но дойде емоцията и вибрацията при четенето. Квантовата физика на такава работа казва ИЗЛЪЧВАНЕ. Чувствах, че ми се полага всичко, както и на всяко човешко същество, но се хванах, че самата аз не го допускам. И започнах да допускам всичко, което не изискваше пари извън бюджета, с който разполагах. Загърбих материалните неща и правех всичко, което душата и сърцето ми искаше, т.е. това, което ми идваше от вътре. Спрях да гледам манипулативната телевизия и така времето ми се увеличи многократно. Слушах много музика! И душата ми започна да пее! Приемах всичко, без да реагирам. Само се усмихвах и радвах, че го мога. Какво, че някой ме обидил, пренебрегнал или нещо друго негативно. Това си е негов проблем, така мисли човека, така постъпил. Какво ме интересува? За мен бе важно какво аз мисля, казвам и действам. Ама какво ще си мислят другите, тяхна си работа. Каквото излъчиш, това ще получииш. Аз съм решила да бъда щастлива и радостна и отстоявах това решение с цялата си отговорност за съдбата си.  Излъчвах и около мен се появяваха все повече позитивни хора и приятели. Тогава усетих, че съм влязла в един ВИХЪР, където ПРИВЛИЧАХ подобни мисли, думи и действия и всичко се появи във вид на ситуации, обстоятелства и взаимоотношения. Започнах да си казвам: ДНЕС, КЪДЕТО И ДА ОТИДА, КАКВОТО И ДА ПРАВЯ, С КОГОТО И ДА ГО ПРАВЯ, МОЕТО ОСНОВНО НАМЕРЕНИЕ Е, ДА ТЪРСЯ И НАМЕРЯ НЕЩАТА, КОИТО МЕ КАРАТ ДА СЕ ЧУВСТВАМ ДОБРЕ – КОГАТО ГИ ВИДЯ, КОГАТО ГИ ЧУЯ, КОГАТО ГИ ПОМИРИША, КОГАТО ГИ ВКУСЯ, КОГАТО ГИ ДОКОСНА И УСЕТЯ! МОЕТО ОСНОВНО НАМЕРЕНИЕ Е ДА ПРИВЛЕКА, ДА ИЗЖИВЕЯ И НАБЛЕГНА, ДА ГОВОРЯ ЗА И ДА СЕ НАСЛАЖДАВАМ НА ВСИЧКО НАЙ-ДОБРО, КОЕТО ВИЖДАМ ТУК И СЕГА! ( Справка: „Навлизане във вихърът“ от Естер и Джери Хикс). Информационното поле, започна все по-бързо да реагира. И тогава дойде свободата от Матрицата и Системата. Душата ми пееше, а разумът , доволно потриваше ръце. Приятел ми помогна и осъзнах, че това, което внедрявах в себе и моя живот са  новите възможности, да бъда удовлетворена, радостна и щастлива. Ядях, когато ми се ядеше, като количеството на храната намаля от самосебеси, за сметка на качеството и тялото ми бързо реагира и о чудо – теглото ми достигна заветната норма, отговаряща на височината ми. Спях когато ми се спеше и още едно чудо – не ми се спеше повече от колкото трябваше на тялото. Събуждах се бодра много рано и работех повече от преди без да се уморявам. Имах си първо минутите за размисъл и анализ, и задоволство от резултатите от самопознанието и самоусъвършенстването си. А когато приятелка ми прати Синхронизацията на двете полукълба на мозъка, нещата се ускориха още повече. Енергията ми се увеличи и вече я управлявах и насочвах, с мисли, думи и действия. Измислих си енегийна работа, която правех всеки ден. Вложих  УМЕРЕНОСТ. ТЪРПЕНИЕ И ПОСТОЯНСТВО знаейки, че Вселената действа с малко закъснение. Станах по-спокойна, владееща себе си, във всяка ситуация, обстоятелства или взаимоотношения, защото осъзнах, че това е резултат от щастието и радостта, решила да имам. Имах куп листчета с положителни твърдения в джобовете си и когато се появи негативна мисъл и се опита да се загнезди в съзнанието ми, вадех и четях, до като я расея и не позволявах  такива ЧУЖДИ мисли да ме обсебват. (Справка: П. Дънов и Кастанеда). И тогава прочетох „Квантовият воин“ и много още неща от Квантовата механика и се появи Квантов мисловен модел и всичко се ускори още повече. И пак малко чудо – каквото поискам го получвах с лекота, защото станах неусетно, гъвкава и приспособима, защото ПРОЩАВАХ, РАЗБИРАХ И СЪСТРАДАВАХ. Давах всичко от себе си! Подчинявах се на приемането и се адаптирах с лекота! Благодарях за всичко, благославях всичко, приемах всичко, обичах всичко и бях безкрайно радостна! Но тук казвах: Всичко Е наред! И енергията го подреждаше, след като стикова всичко с Цялото. Даже и с кукловодите, които си мислят, че са ни прекършили и ще успеят с Новия си Световен ред. Казвах им да си гледат работата, която неумеят, а че силната енергия на парите ще ги погуби, като едното нищо! Но и на тях  простих, защото не знаят какво правят. И такива като мен, които ставаме все повече и повече и имаме претенции, че ковем съдбата си и се забавляваме с простотиите им. И с извън матричното си мислене сме извън Матрицата и Системата, но сме тук, за да БУДИМ все още заспалите и зомбирани от манипулациите, които са безсилни вече, защото постовете ми се четат в цял свят и разсънват малко събудените и те са готови да излязат извън строя, извън нея, Матрицата.


     Скъпи приятели, всичко съм ви дала, което споделих по-горе! Работете върху себе си и не се плашете! Колосът е на глинени крака, само, че не го знае още. Ние сме на правилното място, в правилното време, защото енергийния синхрон работи в наша полза. Да се откажем от цялата съпротива, която ни пречи да приемем изобилието, което е около нас. Сега трябва напълно да се отворим към помощта и даровете, които ни прелага Вселената! Всичко Е наред!!!   

Няма коментари:

Публикуване на коментар