събота, 5 ноември 2016 г.

Преклонена главица сабя не сече


Ден за размисъл!!! Почти всичко казах, относно предстоящите избори в последните ми постове във Facebook.  В момента те са най важното!!! На тях имаме възможност, все още, по мирен начин, да променим нещо у нас. За това да изберем по- малкото зло!!!  Другото е страшно!!! Защото тогава не могат с нищо да повлияят на духа, когато е събуден. А той, българският дух, е уникален и непредвидим. И знайте, че много се страхуват от него, защото знаят хилядолетната ни история, за разлика от нас. Да, кукловодите, всичко знаят, за това са такива и тази роля им е дадена от Демиурга – главния Юзър, а малките юзърчета ни натискат копчетата…, които са заложени у нас, в гените на всички хора. А нашите, български гени са особени и те много добре знаят това. И не случайно търпяхме, почти 27 години, които са много повече… И за това не знаят как да управляват нашия биологичен компютър, който също е особен… И с тия, задължителни избори, сами си Го вкараха, което пък е нашият шанс!!! И това, че съм на свобода, не е случайно…, защото знаете, че случайности няма, а само закономерности. Знам, че не случайно, ми дадоха и един особен документ, за което може би се хапят отзад и си мислят, че могат да ме използват за своите цели, както някога, в далечната и близка 1989-та г. ?., а и 2011-та г. ?, когато манипулираха децата ми и ме прибраха в ЦПЗ-то им. Тогава, пак експериментирах, но не ми позволиха да гласувам и ме пратиха на съд, според Законът им за здравето!!! Предлагам ви да порасъждаваме върху българската дума ЗАКОН. Етимологията му е За-кон! Разбирате ли? За коне… И това не е случайно! Приятели и врагове мои, да впрегнем нашите коне и да препускаме. Моите са на дедите ми, които са имали за знаме, конска опашка, и до сега нямаме пленено знаме нито в една битка… И за това кукловодите, ония, главните, на които сме дали всичко – култура и език…, в този настоящ момент, са в шах и мат! И това, че са скрили архивите и артефактите, няма да ги спаси…, нито руснаци, нито евреи, и всякакви, които, минавайки на кръстопътя България, са си оставяли семето и всички боклуци, които са измислили. Но това са подробности, защото работейки по Личният си Проект „ЛЮБОВ“, не ми пука какво ще се случи с мен, защото в него съм заложила Промяната да се случи и се случва… ПРОМЯНАТА, която видях на 14?12?1989 г.?, когато бе митингът за премахването на чл. 1 от Конституцията, за ръководната роля на Партията…, за която не се смятах достойна. Но  видях и друго нещо, на 16?12?1989 г?, когато влязох в ПРОМЕНЕНО СЪСТОЯНИЕ НА СЪЗНАНИЕТО, новата ЗЕМЯ!!! Не всичко ми е ясно, за СЕГА! Който е следил развитието ми, може би си спомня, за проекта ми, че това СЕГА е основната линия, със съпътващи точки по нея – МИНАЛО, БЪДЕЩЕ и ЪНДЪРГРАУНД… А един от Наставниците ми каза, че това всичко е в  ЕДНО… Друга моя, Наставничка, Л. Виилма, ми обърна внимание, че КОЙТО ПРЕОСМИСЛЯ МИНАЛОТО СИ, СЪЗДАВА НАСТОЯЩЕТО, А КОЙТО СЪЗДАВА НАСТОЯЩЕТО, ОПРЕДЕЛЯ И БЪДЕЩЕТО СИ. Разбирате ли за какво иде РЕЧ, омайна сладка?… И между другото съм ЗАЛОЖИЛА, в проекта си! Къде? ТАМ!!! Защото се НА-УЧИХ, да БЪДА и там и ТУК, ЕДНО-ВРЕМЕ-Н-НО…  Може би се питате къде съм СЕГА, в този МОМЕНТ? РАБ-О-ТЯ на моя ЛА-П-ТОП и не ИГРАЯ шах, а програ-ми-рам Цент. КОМП., но и с ПЕШКА, знаете как, на кралицата и папата може да се даде мат… А това мат, ми напомня за моята майка и нейната съдба, астрална й ПАМЕТ. Какво правя още? Начуквам НО-МЕРА-ТА на РАМАТА на превозното си СРЕД-ство, което из-ПОЛЗВАМ, ЗА ДА стигна ДО всички ВАС, и ТУК и ТАМ…, И ГО-РЕ и ДО-ЛУ, което ме научи бога на нашите ПРЕД- ЦИ… - Каквото е го-ре, такова е и до-лу… Който разбира от ЕЗО-ТЕ-РИ-КА, КВАНТОВА МЕХАНИКА, и разни други НЕЩА, т.е., МАТ-ЕРИ-Я, ЕН-Е-Р-ГИ-Я, най-малкото ще му стане ясно, защо папата ще е последен, за кралицата не-ЗНАМ. И двамата  КА-за-ха, че няма да има вече, из-МИС-ле-НА-та от тях или техните шефове, т.н. КОЛЕДА… Не само ще разбере, а ще му стане ясно, как може да се използва ЧИ, КА, ЦИ, ИН и ЯН…, как може да се мани-пу-лира това…. Но това е висш ПИ-ЛОТ-А-ж… Който раз-БИ-РА от матема-ТИ-КА… и знае какво е това ПИ, а от строи- ТЕЛ- С- во на мостО-ве и пътища, знае какво е това ЛОТ, също ще разбере. Който разбира от МУ-ЗИ-Ка, също ще му дойде НА УМ, този прекрасен инструмент, с който раз-ПО-ЛА-Га-ме, и отново наблягам, за какво иде РЕЧ. Там всичко е за-КОД-и-рано…  Приятели и непри-Я-ТЕЛИ, объщението ми е не само към всички българи и американци, на които им пред-СТОЯ-Т избор да направят – утре, за българите, за американците не знам кога… И това не е важно, защото това утре не знаем дали ще се случи и как ще ни ИН-СТРУК-ТИ-РАТ, по времето на т.н. СЪН… Знаете какво имам предвид, какво  е това ИН, СТРУКТУРА, ТИ, РАТ, от бълг. ЕЗИК… Какво значи будно съ-СТОЯ- НИ-Е… Това са ВЪЛНИ, ИЗ-ЛЪЧ-ВА-НИ от човешкия МО-З-ЪК: АЛФА, (преди събуждане и заспиване), БЕТА (в будно състояние), ТЕТА (дълбок сън), ДЕЛТА (безпаметен сън и неизследван, за сега… а дали?, питам се и отговор не искам…) и ГАМА ( от 4 до 5000 цикъла в секунда…, когато човек твори и се изисква концентрация). Може би по - горе споделеното ви изглежда малко объркано и ви разбирам. Но това, с което се занимавам, ме принуждава да постъпя така, защото  искам, когато се погледна вече в огледалото, да не се срамувам от себе си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар