петък, 11 ноември 2016 г.

Facebook


     Какво е? Защо е? Кой и кои, какво правят с него?  Какво правят администраторите и защо?
В този пост, показвам какво е за мен той. Това е за вас, всички мои приятели, неприятели, близки и далечни блогъри. Като преди това ви заявявам, че ползвам вселенския интернет…
По-долу  пускам  копираният текст на моят навигатор, в пътуването ни към мястото, където бях  на 16? 12? 089г.?. На него  му е трудно,  все още, да разбере на къде го водя, защото е трудно да се обясни с думи. Сега съм  в състояние тета-гама ( 4 до 5 000 трептения, цикъла в секунда на мозъкът ми…), защото работя любимата си работа – предаване на опита си, онлайн. Но това са подробности. Предстои ми скоро да прилагам, методът си „ZDRAWA”, безплатно и с това да сложа край на енергийната мафия, която се шири с пълна пара, както у нас, така и по света, благодарение на Нюеидж вълната. Разбирам ги всички тях и им благодаря, за вложените усилия според условията на живот. Такива бяха и ги поздравявам за това! Енергията на парите е огромна. Но те, парите, скоро ще отпаднат. Благодаря на всички, най вече на  Елита, който сега подклажда протестите в Америка и се хапе отзад, както Бойко тази сутрин по Нова TV. Но им благодаря, че бяха прекрасни учители за мен! И мачото разбирам, но го съветвам  да впрегне отговорността си, да преразгледа изказването си преди време – че „Материалът ни е лош“ и да впрегне всички сили  и работи за България, а не за чужди или партийни интереси, защото и партиите ще изчезнат в небитието скоро. Искам да му кажа, че и аз играех на стражари и апаши и в бандата от момчета бях милосърдна сестра, тази прекрасна професия, но и доктор… В други ден ще се разбере какъв е материалът, а аз съм сигурна, че е идеален и перфектен, както и всички 7 милиарда по света! В друг пост ще обясня защо. Благодаря на децата си за всичко, което правят за мен!
     Приятели, времената са други! С всеки изминал „ден“ и „нощ“ енергията тече, все повече и повече, и ни зарежда със сила, а от нас зависи какво да правим с нея. Духът е в бутилката или в лампата на Аладин. Перпетуум мобиле се движи вече. Колелото вече се върти в Америка, у нас това ще стане на 13-ти, в неделя…  Благодарна съм на Ж. Желев, астрална му памет, че тогава, когато усетих енергията и какво може да се направи с нея, ни върна по домовете и не се проля капка кръв. Благодаря и на тези 27 години самообучение и преход. Нужни ни бяха! Някои си поживяха, а повечето изстрадахме, за да осъзнаем, че Животът съществува за всички нас, бели, черни,  жълти, бембени, зелени и други… И с Любов да творим. Това ни предстои! Да живеем по нов начин! Всеки сам ще реши как, в зависимост от нивото, което има, от Тук на Там… Руснаците казват, „поживём и увидим“, а аз отдавна казвам „живём и увидим“, защото смъртта е…, много пъти преживяна от всеки от нас, когато „заспиваме“… Краят на Играта свършва и на Човеците предстои да създадат нова Цивилизация…  За да започне ново летоброене… А моите мечти се сбъдват една по една…
     За този пост ме вдъхнови, блокирането ми на споделянето в групите във Фейса на последния , вчера - до 24? 11? 016г.? 12ч.?, за което получих съобщение, без обяснение. Моят навигатор се потруди малко и ми прати по мейла причините. По-интересното е, че не го получих веднага, а чак днес. Коментарът е излишен!!! Програмираните Юзърчета продължават да си играят, а Сноудън ни обясни защо става така и какво правят. По-долу прилагам причините, според администраторите. Дори не съм сигурна дали ще ми позволят да да го постна в профилът си и  новините на Facebook. И това ми се е случвало. Пожелавам ви да останете спокойни, да не се вълнувате излишно, да не се поддавате на провокации, каквото и да се случи,  защото с енергията шега не бива, когато човек няма нужните умения. Уверявам ви, че е фасулско. Който иска може да се научи. Спрете всякакви протести, за каквото и да било. Минахме през тях. Умеят всичко, знаят как да владеят тълпите най-малкото. Медиите точно на това наблягат, за протестите в Америка, но може би никой не е обърнал внимание на бройката  участващи в тях. Бъдете по-тихи от водата, по-ниски от тревата. Не знаят какво е в главите ни. Да, записват всичко със сателитите си, но всичко действа със закъснение, за да се стикова Цялото, а ние сме част от него… Енергийният синхрон работи в наша полза, когато се откажем от съпротивата да приемем изобилието, което е около нас. Бъдете много внимателни и напълно отворени към помощта и даровете, които ни предлага Вселената. Защото сме на правилното МЯСТО, в правилното ВРЕМЕ! А на нас, българите, Левски ни е казал, в едно негово писмо: „ И не забравяйте – времето е в нас и ние сме във времето, то нас обръща и ние него обръщаме.“… Успех във всички ваши начинания и намерения!!! И най- важното, забавлявайте се от сърце и душа, правете, каквото ви идва от вътре, с финес. Трудното мина! Критичната маса е премината. Осъзнаването расте. Внимавайте само какво си пожелавате! Желанията се изпълняват винаги..., вече с по-голяма скорост... 

 From: I Ivanov <ilitchief@yahoo.com>
 Subject: Facebook
To: "ZdravkaIvanova" <zdrawa@mail.bg>
 Date: Thursday, November 10, 2016, 3:50 PM

Защо Facebook ограничава използването на някои функции и в какво се състоят тези ограничения?

Наложихме ограничения, за да предотвратим злоупотребата с някои функции и да предпазим хората от спам и нападателно поведение. Например, ако някой изпраща множество съобщения до хора, с които не е приятел във Facebook, той може да получи предупреждение или временно да му бъде забранено да изпраща съобщения.
Ограниченията се базират на различни фактори, като например скоростта и количеството, но не можем да предоставим допълнителни подробности относно ограниченията в честотата на използване на функциите, които се прилагат.
Ако някои функции на Facebook са блокирани за вас, можете да научите повече за блокирането на функции.
     С безкрайна любов и благодарност за всички вас, от мен за всички Вас, с дълбок поклон до земи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар