сряда, 28 септември 2016 г.

Светът на мечтите - синхронизация на лявото дясното полукълба

  Това е последното упражнение онлайн. Работата е много отговорна и за това се отнесете с нужната отговорност и сериозност. Работете с умереност, търпение и постоянство. Резултатите скоро ще дойдат. Започнете да водите дневник, като записвате мислите си и какво се случва с вас и около вас. Кой знае, може след време да решите да споделите и така да се отървете от миналото, което определя настоящето, а то бъдещето. Свалете на хартиен носител утвържденията и носете със себе си, особено Квантов мисловен модел и Духовните утвърждения и при всяка чужда мисъл, положителна или отрицателна, замествате с някое от тях. Как ще познаете, че е чужда? Лесно! Скоро ще започнете да ги различавате. Така също ще започнете да различавате и едно слабо гласче у вас – гласчето на вашето дете у вас. Приласкайте го! Кажете му, че го обичате и разберете какво иска. Това дете страда още от раждането, че не го обичат. Помолете за прошка и простете,  включително и на себе си. Скоро то ще започне да ви помага и никога повече няма да се чувствате самотен и ще се издигате все повече и повече в собствените си очи, а и на хората около вас, защото ще започнете да се цените, а и те вас. И ще разберете колко сте значим. Ще се появи работата, която сте искали цял живот, а хората все по-малко ще ви дразнят, напротив ще им прощавате и ще бъдете снизходителен и разбиращ. В очите ви ще заблести любовта, безусловната. Слушайте музика, която обичате. Композирайте, ако ви се композира. Рисувайте, пишете и скоро ще откриете неподозирани таланти в себе си, които ще са прекрасни, защото ще са ваше творение, защото създавате вашия нов свят – света на мечтите. Успех!!!


Сгъваш ръце пред лактите сякаш държиш топка, нагнетяваш енергия между дланите си и движиш ръцете си сякаш натискаш балон. Когато усетиш боцкане в дланите, или друго, започваш да свириш на акордеон. Когато отваряш ръце, в главата ти нещо се свива, когато затваряш ръце, в главата ти нещо се разширява. Продължаваш да свириш и казваш на глас мисъл-форма три пъти, с постепенна емоция. Завършваш с Всичко е на ред!

"В моят мозък е заложена програма за саморазвитие. Мозъкът ми сам се развива и усъвършенства. Формират се нови връзки между полукълбата, те работят синхронно и точно. Аз имам гениален мозък, имам гениални идеи. Аз мисля нестандартно. Мозъкът ми работи на 100%, аз имам мощен интелект и с всеки ден става по-мощен. Аз решавам с лекота предизвикателствата в живота си. За мен всичко е прозрачно и просто. Аз разбирам всичко ясно и обяснявам всичко ясно. Всичко е наред! "

Продължаваш да свириш още малко и след това започваш да въртиш дланите си като миксер, енергията се концентрира, ти мислено осъществяваш връзка с твоето енергийно поле, енергиите се сливат, изричаш мисъл-форма, три пъти, с нарастваща емоция, като продължаваш да въртиш ръцете. Завършваш с „Всичко е наред!"

Аз успешно реализирам разширяването на моята работа, срещам подходящите хора за осъществяване на моите съкровени планове, а именно …………………………………………..... Получавам финансова, организационна, рекламна помощ от неочаквани източници. Създават се условия за развитие и реализиране на моите планове да ................................. Заобиколен /а съм от верни, подкрепящи ме хора и благоприятни обстоятелства, които ми помагат да ………………. ...... Всичко се случва с небивал успех. Аз съм здрав/а, щастлив/а и богат/а ............................................................................... „Всичко е наред!“


Освен, че изговаряш думите, си представяш всичко ясно и го усещаш. Спираш да въртиш ръцете, усещаш сгъстената енергия, взимаш кълбото енергия и с едно движение го втриваш в лицето и тялото си. Не се напрягаш!


ИНСТРУКЦИЯ:
Четеш и изпълняваш  21 дни. Ако пропуснеш броенето, започваш отново,  два пъти в денонощието, като мисъл формите повтаряш  три пъти.  След  21 дена, го правиш един път на ден. %-те, ги заменяш с1000,а по-късно, на N-та степен. А многоточието е, за да си кажеш намерението, което обмисли добре! Какво ще се случи? С малко закъснение, резултатите ще дойдат във вид на идеи, мисли, думи и действия. Успех по Пътя на самопознанието и самоусъвършенстването, за което е нужно дисциплина, последователност и търпение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар