петък, 22 април 2016 г.

От моята "кухня"

Сите и Сити, и още Нещо… без маска и без грим!!!... Извадка от книгата, която пиша с работно заглавие „СИТЕ и СИТИ, и още НЕЩО…“: 
19?04?016г.? вторник? 0,16h.?
 От къде започнаха т.н. мои болести на физически план. Понеже не успяха да ме сринат психически се опитват сега да ме сринат физически. Но не би, мили мои врагове! Сама се изправям срещу всички ви, Илюминати, слуги и богове! Сама срещу всички ви! И не ми пука къде ще ме изведе това. Но знам от интуицията си и вътрешния си глас, че съм на прав път. Нещо има различно в главата ми, защото не ми дадоха диска от скенера който правих на главата си. И пак в ДКЦ „ПОЛИМЕД“, където ми е джипито. Всичко започна от едно високо кръвно, което вдигнах във Виена, където бях на госте при дъщеря ми и бях оставила милата ми майчица да я гледа брат ми. Обаждах й се всяка вечер да чуя гласеца й и по това разбирах как е. Вечерта брат ми ми забрани да се обаждам, защото се разстройвала. На сутринта се събудих с непоносимо главоболие и апарата, електронен (!!!),се „обърка“ и удари тавана. Отидохме на лекар, имах европейска здравноосигурителна карта, която с едно пръскане в устата го свали и посъветва да отида на кардиолог в България. Отидох разбира се в „ПОЛИМЕД“. Избрах д-р Колев. Изписа ми Небилет но + и да го взимам сутрин по 1т. Много съм изпълнителна и си го мерех с апарата, подарък от дъщеря ми, най-добрия, пак електронен (!!!). Пак отидох при д-р Колев. Предложи ми изследване с Холтер. Съгласих се. Апаратура, която мери на опредени минути кръвното налягане 24 h? И какво бе изумлението ми, кога вдигам кръвно налягане – когато съм работила на ментално ниво. Само отбелязах за себе си това и пак ми назначи същото лекарство, 1т., сутрин. Мина време и пак започна да играе /кръвното/. Отново отидох. Посъветва ме да си взема друг апарат, ядосан че не си пия лекарството за лошия холестерол и споделянето ми, че вдигам кръвно, когато работя ментално. Назначи пълна кръвна картина, при условие, да го направя в тяхната лаборатория. Разбира се, съгласих се. Винаги се съгласявам с всеки, който ме убеждава, че е прав и особено ерудирана личност, като него – млад, хубав, сериозен, наперен „петел“. Убеден в правотата си! Все още му се доверявах, но нещо в главата ми светна една си моя лампичка, ярко червена! Тогава не се досетих, че могат да влияят на електрониката от разстояние, публикувах такива материали в блога ми. Направих го, без да се замислям, въпреки, че не ми бе удобно. Живея в Слатина, Полимед бе близо до ул. Опълченска и бул. А Стамболийски. И, о чудо – 5 или 6 показателя извън нормата!!! И съвет да отида на Хематолог. И пак се съгласих! Но червената лампичка светеше ярко! Почти ме изгаряше. Вече исках най-доброто за себе си. И започнах – ти на мене аз на тебе! Споделих проблемът си и ме прати при д-р Боцова, в Специализирана болница за активно лечение „Йоан Павел“ ООД, близка на моята съседка и приятелка от 30 години. Която бе Старша сестра в 5-та градска, сега пенсионерка. Но, преди години й се доверих и заведох милата ми майчица да й направят очна операция – перде. Осакатиха я! И така, д-р Боцова, ме прати при д-р Жечев в НАЦИОНАЛНА СПЕЦИАЛИЗИРАНА БОЛНИЦА ЗА АКТИВНО ЛЕЧЕНИЕ НА ХЕМАТОЛОГИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ и ми назначи изследвания в Лаботория по цитогенетика и молекулярна биология, където подписах някаква особена Декларация (много обичат да подписваме всякакви декларации…)… Какво да правя? Подписах!!! Нали са ни учили, че здравето е най-важно!!! И хоп – два мутирали гена!!! Засвети Зелената ламПИЧКА!!! Блендата за мен се отвори Ярко!!! Но светеше ярко и Червената!!! Какво да правя? Уплаших се и то ЯКО! А същевременно провеждах и моят си експеримент, със здравето, моето здраве, с което разполагах и къщата на „село“. С лекарството ZIPREXA, което спрях да пия по всички правила и смятах, за основна причина за сполетялата ме „болест на кръвта“, което ми предписа д-р Микова- научен сътрудник към МА, преди 15 години, с диагноза „ Шизоактифна психоза“, без до момента да разполагах с епикриза от същата МА (Мед. Академия, милите, много обичат разни академии…. Толкова ги обичам, че нямат никаква представа какво значи това… О – бич…). И преди 26 години ме „приспаха“ мен и цялото ми любимо семейство. Ох, мили мои, доктори, любими, към които изпитвах особено чувство. Запомних го, чувството!!! И обещаното на СРС, когато, ТЯ, д-р Микова, чрез манипулации на децата ми, ме вкара в ЦПЗ (ЦентЪр за психично здраве) насила. А аз виех по телефона и я молех да дойде у нас, да си поговорим. Тогава *011г.? пак експериментирах със себе си, като направих умишлен хаос!!! Какво обещах на съда, ще прочетете в особената моя книга, която съвсем скоро ще набирам на „КОМПА“, ако продължи да съществува след този мой постинг. В дните им за пости, празници и всичките им измислени глупотевини, великденци, коледи и т. далше… Е, какво стана? СТАНА и ЗАПОЧНА, ДА, ХОДИ!!! И няма кой да ГО води. И ако не ви е ясно, какво правя ВЪВ МОМЕНТА, този миг, който отминава или не… КоЙ ЩЕ ми каже?!? Аз за себе си зная!!! Карнеги е казал – представи си какво ще ти се случи най-лошо и дейстВАЙ смело… Аз си представих и знам къде ще бъда и къде съм вЪв момента. Аз СЪМ СъС и ВъВ , ИЛЮЗИята…, ако знаетЕ, какво Е илюзия и ЛЮбов.И ако знаЕте как во е това ШОКОва ТЕРА-пия………………………….им отттттт (говарЯМ), КРАЯ на ИГРАта СВЪРШвА………………………а,САМО Искам преди това Да задам Само един ВЪПРОС на КАШПи(РОВ)С КИ, за да проДЪЛЖА…, на, ТАТъК… и искАМ ,да, про-Дължа с промо- кодовете и ДА натъкна, ИЗтъкна, че ГО пряв-Я- от СЪР-це и ДУШ-А!!! Какво?!? ИсКАМ да обърнА да обърна знакЪт ? обратно, за да, ПРО дължа,на, таТЪК- ДА програмирам ЦЕНТ-РАЛ-НИя КОМ-ПЮ(я)Търррррррррррррррррррррррррррр…, според ЮНГ, а да не говорим ЗА фроИд…………………………………. И обрЪщАМ ПАРА-дигМА ТТТа-Та…. И ГО направих преди доста време? Тъпо и упорито!!! С енергийната си работа. И тати ме ВОТ(ДИ)… САМО СПОКООООООООООООООООООООООООООООООООООООО. С песни и танци, където СА ИЗ-ЛъЧени от МЕН в МОеТО СТУДиО, Тук, Къде? Е това е ЗА-ДАЧА, ЗА МУ-жиЦИте, НА които ПИ-Сахххххххххххххххххххххххххххххххх, ДОСТА и показах какво знам и мога!!! А сега, веке казВАМ НА МАЙ-НА ТА ви, ако можете ДА про_ДЪЛЖите БЕС МЕН……………………….. И нарочно написах БЕС вместо БЕЗ МЕН мужиЦИ!!! Какви езиЦИ знаЕте и ИМАте?????????????????????????? Не се приТЕС(Т)нЯВаЙте За МЕН…. Аз, винаги с-УМ (СЪМ) ГОТ-ото ВА…………………………. А, ВИе? Особе но МаЧОто БОЙ-ко, коЙ, БОЙКО, моЯТ съучениК, БОЙКО, койТО не е м/У „Живите и ми КА-ЗА, че сЪм Като дрогирана на среЩАта, НЕ помня коя поред, НА, ВиПУСК………………………. *067г.? КЪДЕ СЪМ аз? Намерете ме, ако МОЖЕте!!! По ЛИЧНА карта /тата/, мояТ адрес е един, а регистрацията ми е друга Спирам до тук и възкликвам: ХОРА< ОБИЧАМ ВИ >, АЗ, като част от вас, част от човечеството, от все- ле- на-та, която била холограма… ние човеЦИте също! Обичам да ПИТАМ и отГОВОР не искаММММММММММММММММММММММ…………………………………… На съда е ЯСНО, ДА влезе убитиЯ. С този пост, слагам началото на книгата ми, която исках да бъде нищо подобно до сега, защото сме 021-ви? Век? РазличНО до СЕГА>>>>>><<<<<<……………………………. ОТ мен зави и от моят екип в двете ми студиЯ, с които разполАгам , на български ЕЗИК / спр. Е-ЗОП??/……кой натиска копче…ТО? НЕ Ви ли казах, че съм ТЪПа и Упорита…………………………………….

Няма коментари:

Публикуване на коментар