неделя, 19 февруари 2017 г.

Безкраен живот


Прекрасен живот, безраен за всички!!! Всичко е станало. Сега просто се проявявя. И няма връщане на зад. Минава, и се случва, по най безболезненият и плавен начин!!! Това, за което работехме хиляди, а сега безброй... Всеки с труда си..., всеки с ума си..., дали частица от себе си, за да стане реалност, която малко се виждат за сега. Но в този ден, тихо и кротко ни води до това, залегнало дълбоко в сърцата на всеки, безапелиционно и необратимо – ПРОМЯНА!!! Преди да умреш, ЖИВЕЙ, казва Шекспир, но така, че да има за всеки, колкото е отдал от душата си, за да се случи - всеки му според способностите и труда си, за благото на ЧОВЕЧЕСТВОТО , ВСЕЛЕНАТА и ОБЩОТО... Другото е хаос,  който ще преминем, по още по-труден начин, опитан много пъти, до сега и уверявам ви, не си залужава! Опитах 2011-та. И видях какво се случи с мен. Пак ще стигнем до време разделно, където Енергията, тази прекрасна, единствена и най-добра сила ще ни покаже къде грешим. Тесла и много други показаха през годините, вековете, еони, милиарди… И толкова сме малки и незначтелни, а дали? Като деца, следвайки водачи, с нечисти намерния, които си играят на войни, стражари и апаши, на секс, гледайки пишките си, репчейки се, марширувайки по плаца или други игри и шоута, и театро, за да си правят филми и други технологични джаджи... До кога, приятели и неприятели??? Не ви ли писна? На мен, определено, ДА! Разбирате, че няма да спря изобщо!!! Но ми омръзна да чета за глупави шоута, терапии за какво ли не, реклами за лекарства, филми за добрите и лошите, за  доброто и злото... Няма такова нещо, просто е по-различно. И не че съм най-умната, но какво да правя, като ми идва от вътре по интуиция и това че ОСЪЗНАХ, се опитаха да ме спрат, няма да спаси никой, а само ще удължи агонията на играещите си момчета, все още, на войни и тероризъм, плашейки гаргите, използвайки ги за магии, ритуали и прочее..., погубвайки невинни хора.  Парадигмата е сгрешена!!! Просто времената са други, на БЕСНИТЕ, СТРАШНИТЕ , ПЕНСИИ и покажем какво научихме, докато много спяха. На 68 години съм, давайки всичко от себе си, за да се случи. Нямам какво да губя! Вече си написах завещанието! Внуците ще разберат! А децата ни си продават мозъците, за да се доказват и разни други виждания и сметки без кръчмар... А дали? Аз вярвам много в тях, младите, имайки опита и честта да познавам много от тях, от скромният си опит... с любимите ми млади  и стари души, и няма да дам за нищо на света, особено на извратеняци с болни мозъци... И това е само педупреждение, нищо лично!!! Да не се заиграват с това, което неумеят, защото, нали знаете, винаги си плащам и знам какво и защо. Просто пода, който не знам защо си мисля, че не могат да ми предложат, защото не разполагат с толкова, колкото съм вдигнала... летвата… Векторът е даден, и напомнен не случайно на 19-ти февруари за българите,  на N-та степен без да спираме, приятели и неприятели!!! У нас започна и предавам нататък…, за да не си помисли някой, че е пропуснат…

Няма коментари:

Публикуване на коментар