понеделник, 1 февруари 2016 г.

Една жертва на Борис Золотов разказва

  Дойде време да ви представя една поучителна случка, която е взета направо от живия живот. За кой ли път можем да се убедим колко далеко могат да стигнат някои хора в безумните си стремежи да контролират себеподобните си. За силата на въздействието на психотронното оръжие вече има достатъчно информация, но за съжаление все още тя остава недооценена от по-голямата част от обществото. А това работи само и единствено в полза на тези, които искат да наложат тотален контрол във всеки един аспект на живота. И поради това считам, че дълг на всеки осъзнат за тази възможност е колкото се може повече да осветлява тъмните замисли на самозабравилите се „ световни господари „.

 Една жертва на Борис Золотов разказва

Ще вмъкна фрагмент от разказа на една от руските жертви на Золотов: “За пръв път с действието на психотронните модели ми се наложи да се сблъскам по повод “авторската” програма за зомбиране на Борис Золотов, ростовчанин, математик с висше образование. В края на 80-те години рекламите на неговите семинари многократно се въртяха по централната съветска телевизия. Мнозина, за да попаднат на тези семинари или да се издигнат в поредната степен си продаваха колите, мебелите и даже жилищата.” Нещата и тук, и там наистина много си приличат. По-късно момчето ми сподели, че цялата авантюра с ЛЕМС му струвала около 20 хиляди./

ЛЕМС преди ми бе споменавала за някакъв специалист, при който ще ме заведе, но все още съм много слаб и може да ми причини много лоши неща. Мина време и ме заведе. Не много слаб, но висок мъж на около 50 години, с козя брадичка - масон, както се оказа. С ЛЕМС звъннахме на вратата на офиса му, и той отвори. Въведоха ни в малка заличка, а въпросното лице до колкото разбрах, се бе подготвило предварително за срещата. ЛЕМС седна зад мен с оправданието, че ще ме предпазва - ха-ха-ха, предпази ме! В този момент вече бях пред него, а ЛЕМС зад мен, красота! Но кой да предположи? Едва след месеци разбрах какво са ми причинили. При приключване на срещата ЛЕМС ме попита дали съм усетил защитата й отзад на тила. Да усетих, но не бе защита, а бе нещо друго.

/В. по всяка вероятност знае какво твърдят НПЛ операторите за своята дейност: “НЛП помага бързо да се достигнат поставените цели. Казано с други думи, с негова помощ можем да се сдобием с желаното или да станем такива, каквито бихме искали да бъдем. При това се активизират такива умствени способности (невро), за съществуването на които дори и не сте подозирали. Освен това НЛП помага по особен начин да се използва езика (лингвистично) за достигането на целите. И накрая, с негова помощ можем да се научим да управляваме състоянието на своя разум, психиката си, да въвеждаме ценности и убеждения, съответстващи на желаните резултати (програмиране).” Какво обаче пропускат да ни съобщят? Че целите – това са получаването на власт и пари. А цената за постигането на тези цели е разрушаването на множество човешки съдби./

Мина време, попаднах в малка група от екстрасенси. Те ми споделиха, че имам закачен енерго-информационен паразит в тила - на меката точка под черепа. И това е направено с цел, за да не подтиквам хората към действия, застрашаваща Системата. Който ме познава се е убедил, че много ми "знае" устата. С известни усилия ме възстановиха. Споделиха за пораженията в психиката ми, които и до ден днешен отчитам като кошмарни. Целта на паразита е шпионаж и източване на енергията ми и вливане на ужасии директно от астрала. /Всъщност ужасиите се внушават отново с помощта на техника, на НЛП, на ПЛП и на прословутото “куфарче”. Колкото до паразита, това е форма на енергиен вампиризъм, в какъвто вампиризъм един друг човек обвини С. М. И той се осъществява според инструкциите на Золотов, който говори за “създаването на структури, хранещи се с енергията на разпада”. Тоест Золотов учи своите последователи да предизвикват разпада на околните и да се хранят от този разпад. Много благородно, а? бел. авт./ И всичко това бе пред погледа ми години наред. Програмите в психиката ми са свързани и с енергийните нападения от мен към близките ми и всичко пред погледа и аз да не мога да противодействам. Целта на всичко е моето неутрализиране по редица причини!

http://www.sibir.bg/index.php?page=displayTopic&id=3508&tid=44950


Няма коментари:

Публикуване на коментар